søndag 30. desember 2012

Sommarminner

Sist sommar var bloggred. på sommarutstillinga til Kviltsystrarna i Träsløvsläge. Dette er ein liten kystby litt sør for Varberg på vestkysten i Sverige. Det vart laga eit lite innlegg i ferien, det finn du HER, og med lovnad om fleire bilder.
Vil samtidig takke  Kviltsystrarna for at eg fekk ta bilder og ønske dei eit godt nytt quilteår!
Leiar i klubben, Eva Johansson har egen blogg, den finn du HER.
Ho skriv om seg sjølv slik:
 Är ordförande i kviltföreningen , Kviltsystrarna,som är ansluten till Rikstäcket. Dessutom ledare för kviltgruppen , Apelquiltarna!! Älskar att köpa tyg ,tvätta,skära i sönder och sy ihop igen.. Med denna syglädje hoppas jag att kunna smitta av mig till er som är inne och läser på min sida.

Besøk gjerne bloggen hennar og legg at ei helsing!!




































 Dei hadde gjestebok på utstillinga si, sikkert eit fint sommarminne for dei. Denne utstillinga har dei kvar sommar i denne vesle byen, så kanskje det vert fleire besøk der  av medlemmane våre?








2 kommentarer:

evaj sa...

Så roligt att få se våra alster igen och vad jag längtar till sommaren!! V.30 2013 har vi en y utställning ,,Äntligen hemma!!!Väkomna..
Vi sytjejer här i Varberg vill önska er alla,,ett Gott Syår 2013!!Kramar evaj,,

Dollandesign sa...

Ja, det håller jag med Dig om att Kviltsystrarnas utställning "Jorden runt" var fantastisk. Jag var också där och beundrade allt de visade oss. Och nu när jag ser alla Dina bilder så minns jag det tydligt!

Dollandesign