onsdag 9. januar 2008

Nye fargar!

Det er nytt år, så då kan ein endre seg med litt nye fargar også. Eg leikar meg litt med fargane som de ser, det er ikkje sikkert det blir slik så lenge........


Bildet på headingen er klipt frå eit foto som eg har teke på eit klubbmøte, det er eit flott teppe som Ragnhild Skjerve Nord har laga. Håper at ho synest det er ok at eg har brukt hennar bilde, skal ta kontakt med henne, men inntil vidare så blir det verande slik.


Har laga eit felt på høgresida der eg etterlyser 2 bøker, dei har vore borte i minst 2 år, er ikkje registrerte med namn i låneboka, men kanskje dei dukkar opp hos nokon når de ryddar i skap og skuffer no til våren??

Eg kan lage til innlegg der de medlemmar kan etterlyse eller selge ting, gje meg beskjed så kan eg sjå kva som kan lagast til :)

Og til dykk som ventar på meir bilder, har ikkje gløymt dei, dei kjem, dei kjem, men det er så mykje anna ein skal gjere i tillegg.......

Blogg-redaktøren

Ingen kommentarer: